Sunday, September 20, 2015

Bertemu 13 sept 2015


Assalammualaikum, hai gais. Lame tak updte blog almaklumlah dah ketemu sama wattpad. *kacang lupekan kulit

First of all, thanks god utk 19 tahun aku yang terlalu byk cabarannya yang terlalu banyak bukit bukau gunung ganang ribut petirnya. Alhamdulillah aku masih teguh berdiri hadap duniawi.

Second, thankyou to my beloved family terutamanya mama. Terima kasih utk bergadai nyawa demi mira 19 tahun dulu. Allahu. For my 18 year crime partner Hazeiq Aiman sanah helwa too. We share our special day rght ? Terima kasih tuhan utk hadir kan Hazeiq sebagai Cousin aku.  My dad, pelish jangan pernah berhenti layan aku macam princess even nanti aku dah kahwin. Qiqi my adik thankyou for beautiful drawing. You describe bout me in one drawing. Muah muah. And faraheen rahman org frst yang wish menggunakan blog.muah muah 💋💋 Hmm aku oke tak nngs kipas jeh kuat sgt smpai berair mata. 

Third, my beloved friend, fad midah hadi akmal roslan ammar syakir jim ibal akmal fak aidil bob and ramai lah yang ada malam tuh utk suprise me. Thanks for all. Fad midah thank utk joget minion happy birthday. Ilapchiu to moon and never come back.

"Tuhan jika suatu hari nanti kau takdirkan aku utk hilang segala ingatan, tolong izinkan aku ingat segala yang berlaku pabila aku jejak kaki ditempat yang terlalu banyak memori tercipta. Dan andai suatu hati nanti mereka-ii ini buang aku dari diri mereka, aku mahu mereka-ii tahu mereka tidak pernah mati dalam diri aku" Allahu terima kasih untuk semua 💋
P/s lepas nih akan kurang updte blog so do follow me on wattpad @MissChokiChoki







No comments:

Post a Comment