Monday, August 22, 2016

Memo-ii Cinta

Assalammualaikum. Haii beloved readers *kebas habuk*. Harapnya kalian tidak berhabuk jugak ye. so, Enjoy guys !!!

1. 27 November 2015; saya tengok awak, tepat. Tapi awak tengah fokus ngadap phone awak tuh.

   Orang cakap kalau kita tengok someone lama-ii, someone tuh akan perasan. Tapi awak tak perasan

   saya pun ?

   Boleh saya tanya ? Apa yang awak tengok tuh ? khusyuk sangat sampai tk perasan saya.

   Saya ingat saya jeh bole awak tersenyum bahgia.


   "Izin saya jadi terpenting selepas tuhan dan keluarga. Izinkan saya jadi pelengkap tulang rusuk kiri

     dan beriring ke syurga tuhan." *selit memo dalam dairi dan berlalu pergi.


2. Pagi ! awak yang otw ke hati saya tuh. opss. Sejak kebelakangan nih awak selalu Whatapps saya,

    Bahgia betul rasa.


    Kadang-ii awak lupa nak Whatapps saya; saya tunggu sebenarnya.

    Ego saya tinggi saya terpaksa tunggu sampai awak mula kan perbualan dulu,

   
    Saya tinggalkan memo nih untuk awak. Selebihnya saya serah pada tuhan.

    "Sudikah awak jadi pemilik hati saya ?"


P/s memo-ii cinta hanyalah rekaan semata-mata. Lagipun masa tuh ada yang request suruh buad a type of short story lah  tema "memo-ii cinta" nih lah dan nak gabungkan semua karya dan jadikan zine. Kepada yang sudi request tuh thanks. Love yahhh!!!

No comments:

Post a Comment